Leeslijst #10

Sneller dan gedacht ben ik hier met een nieuwe Leeslijst. Ik lees momenteel de laatste bladzijden in Dik. Lelijk. Wijf. Dus hoog tijd voor nieuwe leesvoornemens voor de komende dagen. Ik kies deze keer voor een iets gemakkelijker genre.

Ik ben eindelijk weer op dreef met boeken lezen. Benieuwd hoe lang ik nodig heb om dit stapeltje er door te jagen. Hopelijk niet te lang, dan kan ik die stapel in mijn kast blijven aanvallen!

Een gedachte over “Leeslijst #10

  1. Pingback: As we speak #5 | Perfect Imperfect

Geef een reactie

