Leeslijst #13

De zon geeft mijn leesenthousiasme een boost. Boeken lezen ging weer bijzonder vlot de afgelopen weken. Een beetje een opluchting om me eindelijk weer op een hoop boeken te kunnen storten. Hoog tijd voor een nieuwe leeslijst dus. Nummer 13 ondertussen, hopelijk brengt het geen ongeluk!

Magazines

De magazines bleven wat liggen de afgelopen weken omdat ik in die ‘boeken-lezen’-flow zat. Ik haal de komende dagen mijn schade in.

Leeslijst 13 - magazines

  • Charlie Magazine: Elke keer opnieuw razend interessante artikels. Ik voel me een beetje schuldig dat ik mijn abonnement heb opgezegd maar ik blijf wel trouw de bookzines kopen.
  • Flow: Een tijdschrift zonder haast. Een tijdschrift waar ik dus ook gewoon bewust tijd voor wil maken. Me verdiepen in klein geluk, andere keuzes en simpeler leven.
  • Elle: Het perfecte magazine om op een strandstoel in de zon te lezen, ik heb er nog twee liggen. Laat die zon maar schijnen!

Tegen dat ik er aan toekom, verwacht ik een nieuwe Bahamontes, een nieuwe Flow en nog een Elle. Ik weet weer wat te doen!

Boeken

Een ambitieus plan maar ik wil in de komende weken 8 boeken uitlezen. Ja, je leest het goed, 8. Ik kon niet kiezen toen ik Leeslijst #13 aan het samenstellen was, dus simpel, ik lees ze alle 8. Laat maar komen. Ik zal er wel vaart achter zetten.

Heb jij nog aanraders voor mij? Zowel bekende als onbekende parels?

8 gedachtes over “Leeslijst #13

  1. Tijdschriften: “Linda”, helaas moeilijk in Belgiรซ te verkrijgen (je mag er altijd bij mij komen halen ๐Ÿ˜€)!
    Boeken: Ik heb net de nieuwste van Jussi Adler Olson verslonden, heb ze allemaal gelezen, topauteur!
    ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  2. Oh, wauw! Zoveel boeken! Succes ermee ๐Ÿ˜‰ En veel leesplezier uiteraard! De boeken van Eva Daeleman staan bij mij ook nog op mijn leeslijstje. Daar ben ik echt heel benieuwd naar!

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: As we speak #9 | Perfect Imperfect

Geef een reactie

